Monday, November 10, 2008

pRepaRatioN 1st sYaWaL '08

salam, sume....
rasanya dh lama sgt aku x update blog kesayangan ku ini.. bz sgt skrg ni. d tambah plak ngn keje2 opis yg bkn tugas hakiki aku sbg sbg pendidik. ye la.. once ko dh d posting ke KSM, kira kowg ni multipurpose la kiranya.. sume keje kna wt. kowg imagine la.. aku ni guru.. di suruh nya aku wat quotation la, trnslate wbsite la, jd mc la & mcm2 lg la.. kira yg aku x wt cuci toilet je kt cni.. he3.. tp, xpe.. kte ambik yg +ve side la.. pasni, nk suh aku wt pe pn xde hal.. sume keje dlm tgn ku.. hahaha...

ok, hr ni aku nk cite dr start preparation utk sambut syawal smpailah 1syawal '08... aku ambik cuti awl thn ni.. 2 hari sbln dan 1 hari slps syawal.. kira byk gak la keje yg kna wt bla smpi kt umh.. as usual.. keje aku x lain x bkn jd cleaner.. ingtkn bla kt opis t'selamat.. tp, x d rumah.. keje2 ni mmg aku je yg wt.. xde r owg lain.. dr myapu, mop lntai, lp tgkap, mengecat smpi la cuci toilet. sume nye d sapu bersih oleh ku.. hu3.. tp, xpe.. rumah ku, syurga ku... :P

smbil2 wt keje umh intai2 gak mak d dpur.. ooo... mak tgh sediakan juadah utk d mkn pd 1 syawal nnt.. yea! yea!



ni pe?? heheh.. my favourite tau!! tempe.. sape yg potong 2??

ooooo... k.n ku yg potong... heheh



yg ni ialah kuah kacang..



ni la keje mak.. xreti nganyam.. reti msk beras je..

as usual.. for the past 10 years.. aku je yg reti nganyam mnda ni..
kowg reti ke?? hahah

ni bru preparation raya... hari raya post lain, k?? mak... ooo... mak... esk hari raya..!! mak... ooo... mak... esk hari raya!! ddaa......

1 comments:

Opie said...

oit, pesal lame tak update...tau le dah jadi tunangan org...hehehehe